lördag 24 september 2011

Jag sitter och tittar på Eddy som sover, fridfull och helt avslappnad. Han är så liten! Helt ovetande om allt ont som finns!! Det får mig att tänka, och må dåligt! Hur man kan välja bort sina barn är för mig helt obegripligt! Det finns så många som gör det! Jag säger absolut inte att någon i min omgivning gör det, men jag och Emelie pratade lite om det förut.. Ta sitt ansvar och låta den andre föräldern ta lika mycket! Det är svårt!

Men när jag tittar på mina barn kan jag inte förstå hur alla människor inte kan älska dem lika mycket som jag.. Jag kan inte förstå hur man inte kan vilja ta del av sina barns liv?!
Hur man kan välja något annat före sina barn?!


Nej, jag kanske ska göra som mina fantastiska prinsar och sova lite!?

Go natt på er!

2 kommentarer:

  1. tyvärr så får man inte alltid välja, utan någon annan gör valet åt än.

    SvaraRadera
  2. Det kan inte jag heller förstå,alltså att det finns människor som inte vill veta av sina barn. Känner ju igen mig i ditt tänkade. Får se ifall jag o Ellen pallar oss iväg till ÖF på onsdag ,ska opereras nästa vecka. Annars kommer vi så fort jag mår prima efter det :) Hälsa till killarna från Ellen o Ellens mamma! Hoppas ni har det bra :)

    SvaraRadera