lördag 1 oktober 2011

Jag fick en kommentar..

Jag tycker den var lite märklig! Den kommenterade mitt inlägg om ansvarslöshet. Efter som att jag skriver det mesta på mobilen så blir det så knöligt om jag ska ta fram det, men ni kan rulla ner och läsa. Det stod iaf "alla får inte välja att ta ansvar" och det är nog det dummaste jag har hört! Får man inte ta ansvar för sina barn så söker man sig till familjerätten och kämpar!! Beslutar sedan familjerätten att man inte är lämplig så är man väl inte det. Och bör väl då förändra vissa saker innan man är värd sina barn! För barnen är värda det absolut bästa!!!!

Ni får bli hur arga ni vill, jag säger bara vad jag tycker och tänker!

1 kommentar:

  1. http://www.playman.se/iphone/iphone-tillbehor/iphone-4-tillbehor/fodral-skal/designa-sjalv/

    där beställde jag mitt ifrån

    SvaraRadera