fredag 23 december 2011

dan före dopparedagen!

Det ska både bli jätte mysigt att fira jul och lite vemodigt!
Jag har mina två fantastiska ungar, mamma, lillebror och hans tjej, morbror och en kusin här att fira med!
MEN min älskling är hemma. Usch det känns inte så kul! Jag har inte firat jul hos mamma sen 2007 så det var allt på tiden, men måste man jobba så måste man! Men man kan väl få vara lite besviken ändå?

Nej, vet ni vad!? Vi ska fira skiten ur alla jularna! Jag får två fina jular! En med mamma och familj och en med älskling och familj! SÅ DET SÅ!!
Nu ska jag sluta ha ångest över det! Även om det känns lite trå... NEJ SLUTA!!

¨Resan upp gick jätte bra! Neo var mysig och skötte sig faktiskt ganska bra. Eddy däremot! Skitunge och VÄGRA sova! Kul när man hade gått upp 04.30 för att gå till tåget så sov ungen i typ 20 min på hela resan!


Trötta älsklingar i väntan på att tåget ska börja åka!

Nu längtar jag verkligen till i morgon! Inte för att få julklappar själv utan för att få GE julklappar! Längtar efter att få se Neo öppna sina paket! Se hur himla glad han kommer bli! Ååh älskade unge! Kanske ska ta och gå och lägga mig hos mina älskade prinsar och pussa på dem! <3

GOD JUL 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar