lördag 16 juli 2011

Flera dagar har gått..

Jag var nästan lite impad på mig själv att jag lyckats blogga flera dagar i rad, haha och där sket det sig (på fler än ett sätt)!

Jag ska berätta vad som hänt från början, och ni känsliga får väl rulla ner och titta på bilderna istället!
I onsdags kväll fick jag ont i halsen, kändes typ som om jag hade andats dålig luft för länge, på natten började jag få lite ont i magen. På morgonen sen började jag få så jävla ont, vågade inte äta något alls. Gick med morsan och Neo till Konsum och det är väl 500 meter i varje riktning. Var helt slut när vi kom hem så jag säckade ihop när vi kom hem och gick och la mig. Varvade mellan toan och sängen, kunde inte spy men var på god väg flera gånger. Sen låg jag och vred mig och mer eller mindre grina hela natten. På fredag morgonen tyckte mamma att jag skulle åka in. Som tur var hade brorsan tagit ledigt från jobbet så han kunde köra in mig till KS ( Karolinska sjukhuset).

Jag fick hjälp ganska fort, de tog lite prover och klämde på magen, de trodde eventuellt att det var blindtarmen. Vilket kändes ganska skumt för det kändes precis som min magkatarr. Men det är 8 gången sen april som jag har fått problem. Så de tror att jag har en infektion i magen. Uppenbarligen smittar det inte efter som ingen annan har blivit dålig. Och det verkar som att det blommar upp i samband med magkatarren och när jag äter/dricker laktos!

Iaf så fick jag någon cocktail med bedövning som jag skulle svälja så slutade magen att göra ont, jag har fortfarande inte känt mig hungrig sen i onsdags.

Men vi vågar inte åka tåget på tisdag av det enkla skälet att det kan vända när som och att jag kommer stressa upp mig så mycket och då kommer jag kanske bli dålig igen.. Så min morbror kör hem oss i morgon!

Men mår jag som jag gör nu om en timme så ska jag på bio, vi har redan köpt biljetter så det känns ganska ovärt att inte använda de biljetterna heller! Så jag hoppas verkligen att jag får se Harry Potter nu!!


Om jag kommer iväg på bio lovar jag att komma med en recension sen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar