lördag 16 juli 2011

Harry Potter.

Haha vilken jävla soppa!!
På väg till tåget märker jag att jag glömt busskortet, och jag hade inte tid att vända hem och leta fram det så det var bara till att betala. Känns ju sådär kul när jag köpt ett busskort för nästan 700 spänn!!!

Men jag hann i tid och mötte upp brorsan och hans tjej på söder, och vi hämtade ut biljetterna. So far so good.

Vi fick våra 3D-glajjer som satt asdåligt, men inget att klaga på såå, men när filmen började, vilken besvikelse! Bilden var så jävla suddig och färgen konstig, 30 min in i filmen stänger de av och säger att de har problem med ngt. Vi väntar och väntar.. Efter typ 20 min säger de att de som vill gå får en ny biljett och kompensation för det, och de som vill stanna får en ny biljett!

MEN om vi skulle stanna så måste vi vända på brillorna för att se ngt! Haha! Lagom oskönt! Men det gick! Vi såg färdigt filmen och förutom missödena med 3d'n så var den jätte bra! Det var inte EXAKT som i boken, men nära in på! Mycket bättre än förra!

Nu måste jag försöka sova, magen börjar göra sig påmind!

Natti!

1 kommentar: