torsdag 10 november 2011

Buzzador & Smartson!

Alla älskar gratis, right!?
För ett tag sedan fick jag hem olja och badkräm (heter det så?) från natusan!
Jag orkar inte ta halvsuddiga bilder så jag lånar det kortet från mailet från buzzador! 

Jag använder gärna olja när jag byter blöjor och masserar osv, så det var mer än väl välkommet att få ett paket på posten med gratis olja! Gott doftar det också.. 
Det ska tydligen vara lugnande och göra att barnet sover bättre.. Men det vete fan! Mjuk blir han iaf!!! haha.

Sen i måndags fick jag ett paket från smartson med hårgrejer från MOOD! 

Ännu en snodd bild från bekräftelesemail! 


Där har jag inte hunnit så långt i mitt testande! Gott luktar det iaf.. En värmeskyddande spray och en burk med jox som gör att lockarna blir snygga.. 



Ganska fina lockar har jag fått iaf! 

Nu ska jag sluta göra reklam och kuta ner till tvättstugan och hämta tvätt! SUCK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar