lördag 5 november 2011

Lördag (BILDBOMBD)

Min fina mamma är ju här och hälsar på!
Det blir en hel del promenader! Skönt det.. för det känns som att det enda vi gör är att äta! haha, just nu intas lördags godiset!


mitt lördagsgodis! Riktigt goda faktiskt! Smakade typ inte alls julskum! 



glada ungar gillar vi!! 





Världens finaste barn! <3


Mammas finger är det bästa att bita på..




"Sjörövar Fabbe farfars far...."


En riktig sötnos!! 


Jag ska försöka städa upp lite här hemma när iaf ett barn sover så ska jag visa så fint jag börjar få här! Lite nya lampor och hyllor! (Tack kära mamma!) 

Hoppas eran lördag har avarit lika fantastisk som min har varit! <3

2 kommentarer:

  1. Underbara små gullegrisar! Så passande mössa! Är han inte väldigt lik Sahber? (stavade jag rätt?)
    Mysigt att ha mamma hos dig, hälsa.
    Puss o kram på er <3

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på barnen! :) Vad stor Eddy börja bli :)

    SvaraRadera