söndag 27 november 2011

VARNING FÖR MASSA BITTRA TANKAR!

Jag vill först bara säga att detta jag skriver nu är bara sånt jag behöver få ut mig inget ni behöver lägga på minnet eller såå..

När jag tänker på dig/er så tänker jag på ett litet roligt citat från sex and the city filmen när Charlottes vatten går.. Så säger hon till mr Big " I curse the day you were born" ( och nu behöver vi inte kommentera eventuella stavfel! jag är kass på engelsk stavning, så nu vet ni det!!)

Det finns så mycket argt som vill ut, och det komiska är att i princip allt jag vill säga passar till nästan alla er som gjort mig illa! För det är precis det ni gjort. Och jag blandar ihop flera saker med varandra! Så det är inget ni behöver försöka tyda för jag vet inte själv vilket som hör ihop med vem..

Jag ler och är stark, för mina barns skull. För att jag måste!
Och jag bara undrar hur kan ni försöka krossa det som vi i vår FAMILJ har!? Ja, vi är en familj. Hur kan ni försätta människor i såna situationer som ni har gjort är för mig totalt oförståeligt!

De saker som har hänt är lixom på högstadie nivå i "vuxen" tappning. Ni ska vara vuxna människor och jag förstår inte hur ni faktiskt kan leva med vad ni gör och har gjort!?!

Det är inte bara oss ni straffar. Vi som försöker lappa ihop våra trasiga liv. Utan så många andra också!
Jag hoppas att ni tror på Karma!

Jag vill bara skriva ut era namn hur vidriga ( i mina ögon) ni är, men jag gör det inte! Jag sjunker inte till er nivå!

Istället så tänker jag bara säga tack till er som jag bryr mig så sjukt mycket om! Till er som har hjälpt mig med allt! Litet som stort!
Och om ni läser det här kan ni väl bara skriva en liten kommentar så jag vet att ni har läst det!?



Mamma Saber Pappa Hannah Malin Madde Denize Jessica Linus Alcide Amanda Eva Ulla Cissi Simone Kicki Lina Olof Annelie Emelie Jenny Marika Marie- Louise. Några av er är kanske lite oväntade, vad vet jag.. Men er hjälp och ert stöd var för mig lika oväntad och jag uppskattar det verkligen!!
Ni är helt makalöst fantastiska!!!

Om det är så att du känner dig bortglömd så säg till! det är inte meningen att utelämna någon!

Och även om du är en del av min hjärtesorg är du också en del av min glädje!
Och det är väl som man säger, ju större kriser man klarar sig igenom desto större är kärleken!?

Och inte en dag hade jag klarat mig utan mina fina, underbara, skrikiga, trotsiga och just nu väldigt trötta och skrattiga barn! Ni är det finaste i mitt liv!!! <3


6 kommentarer:

  1. Jag kan ev känna mig lite lite bortglömd, men inte så det liksom gör något :) förlåt att jag inte svarade idag, bakissöndag och telefon på ljudlöst. Ringer imorgon efter jobbet.

    Måste även säga att Neo har en oerhört fin tröja på sig ^^

    SvaraRadera
  2. Vet att du aldrig skulle sjunka så lågt, det är du för fin för <3 Hade inte varit din grej liksom. Dålig karma tror jag absolut på!

    Underbara pojkar har du med! Längtar efter er

    <3

    SvaraRadera
  3. Åh och älskar er med!! <3 <3 Fina, underbara du!! livet hade varit så trist utan er i mitt liv!! all cred och lycka till dig min fina Nora!, det e du så förtjänt utav!! <3 <3

    SvaraRadera
  4. ibland är just det oväntade så himla värt när det väl behövs o finns där utan att man behöver be om ! roligt att höra man finns där för de e iaf va man försöker göra :) bara man blickar framåt o tror o vill så kan allting bara bli till det bättre ! och i dem mörkaste stunder inser man oftast vilka ens riktiga vänner är, oavsett om man trott annat så brukar de visa sej just då ! ibland behövs de så lite för o faktiskt göra så mycket! o alla behöver vi våra vänner när de e motigt ! glad att det går framåt för dej o dina prinsar o önskar all lycka ja bara kan ! o ja finns här :) många många kramar te den starka goa nora som iaf jag vet aldrig ger sej om det e nåt hon gett sej fasen på!!

    SvaraRadera
  5. Alla kärlek till dig och killarna. Jag är inte bäst på att höra av mig, det snurrar på fort runt mig det vet du, Men du vet var jag finns och jag önskar du dyker upp och gör ett nedslag då och då, kanske kan locka med kaffe eller en lunch.
    Kram kram

    SvaraRadera