onsdag 18 januari 2012

Allt händer av en anledning..?

Ibland får jag den känslan iaf.
Även om det är ett fullständigt hån i vissa sammanhang, så stämmer det så sjukt bra in i den känslan jag har i kroppen.
Jag kunde inte släppa det förut, men det gör jag nu!
Jag vet att jag skriver kryptiskt. Men jag tänker inte hänga ut någon. Jag tänker inte säga det här och det här har hänt, för det är det inte värt!
Det finns så mycket falska människor och så många som egentligen gottar sig i min olycka. Men då säger jag bara så här, Karma is a f*king bitch and she is gonna bite you in the as!
Jag tror inte speciellt mycket på Karma, men det är ju en trevlig tanke! Och man kan ju översätta det lite, gör gott och du får gott..

Ikväll skrev en gammal vän eller bekant, men också en gammal fiende. Jävlar vad vi avskydde varandra.. För vad minns jag nästan inte längre. Men det höll i sig i många år. jaa, vad ska jag säga vi var 16 år! haha, det behövdes inte så mycket. Men till saken. Vi har gått igenom samma saker hon och jag. Och vi fick verkligen ventilerat! Så skönt!! Att någon förstår och inte lägger huvudet på sne och tycker synd om en. SÅ BEFRIANDE!!
Och missförstå mig inte. Jag uppskattar att ni bryr er! Men det är faktiskt inte synd om mig! Just nu är det JÄVLIGT bra!
Och bättre kommer det bli! Jag har så mycket roligt att se fram emot! Den här hösten och vintern har precis visat vad jag INTE vill med mitt liv! Så nu är det upp till mig och mina fina ungar att ta tag i det och göra allt ännu bättre!

Nu till exempel ska jag lägga mig ENSAM i sängen, varsin sovande unge i varsin säng! Hur lyxigt är inte det!

<3

2 kommentarer:

  1. Massor med kärlek från mig till dig <3

    SvaraRadera
  2. Det tomrummet du har nu kan du fylla med en massa gott i livet.

    SvaraRadera