fredag 20 januari 2012

Fredag

För ovanlighetens skull har jag sett fram emot helgen!
I morgon ska jag och Neo gå på bio. Neo ska få gå på sin första biovisning! Det ska bli spännande.. Hahaha. vi får väl se om Neo sitter still!
Sen blir det ganska lugnt resten av helgen. Barnen ska vara hos deras far, så jag kan ju hoppas på att få sova lite, men men..

Ikväll var fina Lina och Ellie här! Ellie är så rolig, hon börjar prata så mycket mer nu!
Vi åt GOOD mat och bara umgicks. Jag skalade 1 ½ kg räkor, så nu jävlar kliar min hand, jävla utslag!!
Nu ska jag srax lägga mig.. Jag väntar på att Eddan ska vakna så han kan få natt gröt! Jag tänker då verkligen inte gå upp 05.30 med en hungrig unge!

Hoppas ni har haft en fin fredag!!
<3

1 kommentar:

  1. Du har fått en award inne på min blogg =)
    http://aije.blogg.se/2012/january/one-lovely-blog-award.html

    SvaraRadera