tisdag 3 januari 2012

Skönt att det är över!!!

Vilket jävla år 2011 varit!!!
Vissa saker har varit bra, vissa dåliga. Vissa saker helt fantastiska och vissa rent jävla fruktansvärda!!!

Några fina bebisar, framförallt min fantastiska bebis!

I och med all jävla skit som varit har jag också kommit vissa personer så mycket närmre och det värderar jag så oerhört högt!

Det är ju så. Kriser för folk närmre varandra.. Och det har verkligen varit en av de anledningar att jag hållt mig uppe! Alla mina fantastiska vänner!

Neo min fina Neo, han har blivit så stor! Han har utvecklats så mycket det här året! Och han pratar i ett!!! Älskade pratkvarn!


Det ska bli skönt att lämna 2011 bakom mig, att blicka framåt! Jag och mina älskade grabbar!

gott nytt år till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar