onsdag 22 februari 2012

Ååh lättnad!! Eddy tog vällingflaskan inatt!! han har RATAT välling och ersättning i alla dess slag sen vi började med mat i höstas!
Dock vaknar han som om han hade en väckar klocka, VARJE DAG 06.15. Suck. Neo vaknar ju också när Eddy sätter igång. Men världens finaste och mest tålmodige Neo lät mamma halvslumra på soffan sen! Jag och Eddy sov och Neo tittade på TV. Och när vi vaknade till så såg han jätte stolt ut för att han "låtit mamma sova"! Min fina unge. Men man sover ju med ett öga öppet när man har barn.. Så värst bra sover man ju inte ändå!

Efter att vi ätit lunch kunde jag inte hålla mig längre heller.. så jag började fixa i köket! Och redan nu är det finare!! Det kommer verkligen bli sååå snyggt! SKRIV OCH PÅMINN MIG OM BILDER!!

Nu ska minigrisen få lite välling och sen är det GODNATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar