onsdag 8 februari 2012

Jag har medvetet lagt bloggen åt sidan ett tag! Jag har haft så himla mycket i skallen som jag tror att jag börjar få ordning på!

Helgen var helt fantastisk! Rolig, avkopplande och helt galen! Det var dock väldigt konstigt att vara utan barnen så länge! Massa dagar utan barnen och jag hade nästan glömt bort vad man gör utan dem! Så även om jag har barnen väldigt mycket denna vecka så känns det bara mysigt!!

Och det mest fantastiska hände i söndags. Eddy sa mamma för första gången! Och efter det har han sagt det massor med ggr! Min fina lilla gris!!

Nää nu är det dax att gå å lägga sig för länge sen så nu är det go natt!!

1 kommentar:

  1. Sv: Ne ja börjar bli rätt trött på att bo här nu.. Trött på hyresvärdar som inte gör de dom har skyldighet till.. Är ju inte första gången vi har problem med hyresvärdar.. Vi kontaktade hyresgästföreningen när vi hade problem med hyresvärden borta på göteborgsvägen.. Men vi fick inte speciellt mycket hjälp ändå så vi gick ur.. Men vi funderar på att kontakta dem nu och se om dom kan hjälpa nåt iaf.

    SvaraRadera