tisdag 28 februari 2012

In i mellan i pluggandet!

Jag har inte mått så bra sen i söndags.. magkatarr, PRECIS som i somras när jag var helt TOTALDÄCK!!!
Usch och fy! Men nu mår jag väldigt mycket bättre. Lite trött bara..

Var på rättegång med skolan idag. Två mål. En om sjöfylla och en om tillgrepp på fortskaffningsmedel. Den ni!
Den första gick på typ 15-20 min. Inte så kul att titta på. Han den killen som satt som åtalad var så jävla låg och ledsen så jag ville nästan gå å klappa honom på axeln och säga att "det går nog bra det här"! Haha. Men jag gjorde det inte! hehe.
Det andra målet tog sån jäkla tid.
Det var två grabbar som hade snott en golfbil, datorer, en klocka och massa sprit från den ena killens mammas kille. Och han påstod att det inte alls var några datorer, men de åtalade hade försökt att ge bort en dator till ett vittne och den ena gjorde ditten och den andra gjorde inte datten och hej å hå! Jaa ni fattar att det var rörigt!? Men väldigt intressant!

Jag var ju iväg på Bloggmingel i helgen. Här kommer några bilder från kvällen. Jag hade supertrevligt och träffade jättemånga mysiga mammor! <3

Jag och världens bästa roomie och vän Aky!


Linda, Ann-Sofie och Emelie Våra bästa grannar på vårat sämsta hotell! haha


De skönaste Veronica och Mira 

Världens bästa Jag! 


Bästa goodiebagen!


Alla bilder är snodda från Aky! 
Det bästa med helgen var verkligen alla trevliga människor jag träffade!! Så roligt att få träffa så många härliga mammor med så roliga bloggar! Och bara för att jag la upp några få bilder betyder det inte att jag glömt er andra! Jag har bara inte riktigt tid just nu! Så ,massa pussar och kärlek till alla er andra!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar