måndag 1 augusti 2011

1 augusti

Jag har så mycket hjärnspöken just nu.. Allt känns lite jobbigare än vad det behöver och borde göra!! Blir inte bättre av att vara gräsänka heller!!!

Inget speciellt så har hänt mig, men det allt känns sådär just nu..
Neo min fantastiska Neo, han driver mig till vansinne vissa stunder men ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar honom!!! Mitt fina lilla monster!!! <3
Eddyliten, du älskar när din bror busar! Du kan ligga i babygymmet och skratta högt, just nu ligger du och snarkar och snusar! Och mitt hjärta smälter! <3

Jag vet inte om jag vill komma ngnvart med det här, så vi skiter i att spekulera! Vi tar några bilder istället!

Vad skulle jag göra utan min älskade killar!?

Nej nu jävlar ska jag försöka sova!

1 kommentar:

  1. Hoppas det känns bättre idag. Vilka härliga bilder! :)

    SvaraRadera