onsdag 3 augusti 2011

Lite tankar!

Jag har bestämt mig! För vad undrar ni nu!?!

Jo, jag har bestämt mig för att ändra min attityd! Som jag skrev förut så har jag varit ledsen över Neos humör och hur han inte lyssnar på mig. Men jag bestämde mig för att nu tänker jag inte lacka ur! Utan att gå och ge Neo en kram och prata lugnt!

Så, idag när vi var i parken skulle jag få Neo att äta youghurt, och han bara kutade runt och ville inte lyssna när jag ropade och sa att vi skulle gå hem om han inte lyssnade.. Så jag gick fram till Neo lyfte upp honom kramade och sa nu äter vi lite! Och det funkade! Jag ska ge mig fan på att göra så i fortsättningen.

Så det känns lite bättre nu än vad det gjort igår och i förrgår..

Nu ska jag få tummen ur och passa på att städa när Neo är hos farmor!

Jag ska bara.....

2 kommentarer:

  1. Jag tror att den attityden när han inte gör som du vill är mycket bättre än att bli förbannad.

    SvaraRadera
  2. Hej. Va kul o träffa på er en sväng idag^^ Kollade upp när öppna börjar o det e den 15aug,sry tog lite fel på datum :P Får skylla på att jag har såå mkt som händer den här månaden o på att det e varmt:P Fina bilder o vad duktig du e på att uppdatera, det e inte jag XD haha. Vi syns på öppna :))

    SvaraRadera