fredag 5 augusti 2011

Ingen toppen morgon direkt.. Inget har funkat som jag vill!!

Neo har totalt skitit i allt! Kärlek som ordentliga tillsägelser! Tröttsamt.

Och nu har han fått för sig att han ska slicka på precis allt!!! Soffan, bordet, väggen, mig, Eddy, golvet, sängen... Ja ni fattar!? ALLT! lagom mysigt!!!

Snart kommer Lina och Ellie, så jag hoppas att han blir på lite bättre humör!


Missförstå inte det jag skriver, jag älskar mina barn mer än allt annat på denna jord! De är lika viktiga för mig som luften att andas! Men ibland blir man bara så trött, och man behöver ventilera!

2 kommentarer:

  1. Alla föräldrar som, precis som du, tagit sitt ansvar för barnen vet precis vad du menar.

    SvaraRadera
  2. Neo blev nog på bättre humör men det blev knappast Ellie, haha! Jag fick gosa med Eddy iaf, han är så himla fin!

    SvaraRadera